Investeste în oameni !
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritara 2 “Corelarea învatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”
Domeniul major de interventie 2.1 “Tranzitia de la scoala la viata activa”
Cod contract: POSDRU/90/2.1/S/64051
Titlul proiectului: “Învata Automatica”
Beneficiar: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca
Achizitii raportate în Cererea de rambursare 2 (CR2)
perioada vizata 1.02.2011-30.04.2011
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC NET BRINEL SRL
SC ETA 2U SRL
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC COMTEST SRL
-Valoare factură : 6174,26 lei (din care 4979,24 lei +1195,02 lei TVA pentru POSDRU/90/2.1/S/64051) .Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC PRIOR & Books SRL
-Valoare factură : 521,1 lei + 46,9 lei TVA
SC BYBLOS SRL
-Valoare factură : 1082,57 lei + 97,43 lei TVA
SC BLACK CAT BOOKS SRL
-Valoare factură (Nr. 103/16.03.2011): 5007,41 lei + 450,67 lei TVA
-Valoare factură (Nr. 115/01.04.2011): 8122,28 lei + 730,99 lei TVA
SC MATRIX ROM SRL
-Valoare factură : 1059,57 lei + 95,43 lei TVA.Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC SOFTROM GRUP SRL
-Valoare factură : 187,1 lei + 44,9 lei TVA.Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC BLACK CAT BOOKS SRL
-Notă justificativă privind cumpărarea directă nr. 8299/31.03.2011
-Valoare factură (Nr. 107/30.03.2011): 1514,32 lei + 136,30 lei TVA
-Notă justificativă privind cumpărarea directă nr. 6066/09.03.2011
-Valoare factură (Nr. 108/30.03.2011): 4790,28 lei + 431,12 lei TVA
SC MATRIX ROM SRL
-Notă justificativă privind cumpărarea directă nr. 8299/31.03.2011
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC MIDA SOFT BUSSINESS SRL
-Valoare factură : 150,60 lei + 36,14 lei TVA.Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC 2 NET COMPUTERS SRL
-Valoare factură : 174,68 lei + 41,92 lei TVA.Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC DACRIS IMPEX SRL
-Valoare factură (Nr. 0149752/26.01.2011): 606,35 lei + 145,52 lei TVA
-Valoare factură (Nr. 0149753/26,01,2011): 1426,9 lei + 342,46 lei TVA
-Valoare factură (Nr. 0149751/26,01,2011): 1234,12 lei + 296,19 lei TV
-Valoare factură (Nr. 0149760/27.01.2011): 9 lei + 2,16 lei TVA.
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
- Contract nr. 29855/15.11.2010
- Valoare contract 12364,33 lei + 2967,44 lei TVA (din care 4004,81 lei + 961,15 lei TVA pentru POSDRU /90/2.1/S/64051)
- Perioadă contract: 30 zile de la semnare (semnarea a avut loc pe data de 15.11.2010).
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
- Perioadă contract: 30 zile de la semnare (semnarea a avut loc pe data de 05.11.2010).
http://www.e-licitatie.ro/Public/SubsequentContract/SubsequentContractView.aspxMaterialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC SUPREM OFFICE SRL
-Valoare factură : 1177,05 lei +282,49 lei TVA.Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
- Contract nr. 31373/29.11.2010
-Valoare contract: 21687,00 lei +5204,88 lei TVA
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC TOPEDGE ENGINEERING SRL
- Contract nr. 12038/30.11.2010
- Valoare contract 2681,36 lei + 643,53 lei TVA
- Perioadă contract: 30.11.2010 – 15.12.2010
SC PRODUCTON SRL
- Contract nr. 12039/30.11.2010
- Valoare contract 345,76 lei + 82,98 lei TVA
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
- Contract nr. 11412/15.11.2010
- Valoare contract 4409,2 lei + 1058,21 lei TVA
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SOFTROM GRUP SRL
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
- A fost semnat acordul cadru nr.170/29.10.2010 având valoarea de 404204.85 lei + TVA şi perioada de valabilitate de la data semnarii acestuia până la 31.08.2011.
- Contractul subsecvent în baza căruia au fost livrate echipamentele solicitate a fost semnat find înregistrat cu nr. 178/09.11.2010, în valoare de 17524.27 lei + TVA şi a cărui perioadă de valabilitate este de la 09.11.2010 până la 09.01.2011. Facturile fiscale pe baza cărora au fost livrate produsele menţionate în contract sunt 0296/02.12.2010, 02914/02.12.2010, 0305/06.12.2010.
- Adresa unde se poate vizualiza publicarea pe SEAP (www.e-licitatie.ro) a procedurii este:
https://www.e-licitatie.ro:8881/Public/Common/Notice/CNotice/CNoticeList.aspx .Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC MIDA SOFT BUSINESS SRL
- Contract nr. 6556/20.05.2010
- Valoare contract 59752,06 lei + 11352,89 lei TVA (din care 830,85 lei + 199,41 lei TVA pentru POSDRU /90/2.1/S/64051)
- Perioadă contract: 12 luni de la 21.05.2010.
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
Contractul încheiat cu aceasta are numărul 31/17.01.2011, termen de valabilitate 12 luni de la data semnării contractului, valoarea contractului: 47.100 lei + 11.304 lei TVA.
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
- Contract nr. 1/24.01.2010
- Valoare contract 2447.58 lei + 587,42 lei TVA
Achizitii raportate în Cererea de rambursare 3(CR3)
perioada vizata 1.05.2011-31.07.2011
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
In urma selectării ofertelor s-au lansat comenzi:
- Comanda nr. 195/28.02.2011 SC Prior & Books SRL
- Comanda nr. 196/28.02.2011 SC Byblos SRL
- Comanda nr. 193/28.02.2011 SC Black Cat Books SRL
- Comanda nr. 187/24.02.2011 SC Matrix Rom SRL
- Valoare factura SC Black Cat Books SRL (nr. 166/05.05.2011): 464.56 lei + 41,81 lei TVA
- Valoare factura SC Black Cat Books SRL (nr. 174/05.05.2011): 195.84 lei + 17,63 lei TVA
- Valoare factura SC Black Cat Books SRL (nr. 184/19.05.2011): 309.38 lei + 27,85 lei TVA
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
SC CG&GC Hitech Solutions SRL
SC ETA 2U SRL
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
Materiale consumabile: Accesorii IT
SC CG&GC Hitech Solutions SRL
SC ETA 2U SRL
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
Materiale consumabile: Furnituri de birou
SC EVIDENT GROUP SRL
SC SELADO COM SRL
SC TRIMA-BIROTICA&PAPETARIE SRL
SC TUDOR SRL
SC UNION CO SRL
SC EVIDENT GROUP SRL
- Contract nr. 88/03.05.2011 in baza acordului cadru 79/28.04.2011
- Valoare contract 3320.93 lei + 797.02 lei TVA
- Perioadă contract: 60 zile de la semnare (semnarea a avut loc pe data de 03.05.2011).
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
Materiale consumabile:
Mod de achiziţie: cumpărare directă (cu selecţie de oferte)
Site anunţ: www.automation.ro/programe.html, secţiunea Anunturi.
Data postării anunţului: 13 iunie 2011.
Firme participante:
SC SHANTI SRL
SC ADBSYSTEM SRL
FIRST GSM SRL
Firmă câştigătoare:
SC ADBSYSTEM SRL
Contract nr. 298/18.07.2011
Valoare contract: 5395,16 lei + 1294,84 lei TVA
Numar facturi: 1002 / 25.07.2011, 1003 / 25.07.2011, 1004 / 25.07.2011.
Perioadă contract: Prezentul contract este valabil de la data semnării lui până la îndeplinirea obligaţiilor contractuale (semnarea a avut loc pe data de 18.07.2011).
Achizitii raportate în Cererea de rambursare 5 (CR5)
perioada vizata 1.08.2011-30.11.2011
Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:
Mod de achizitie: cerere de oferte Site: www.e-licitatie.ro Anunt de participare publicata în SEAP sub nr. 306950/28.07.2011 Firme participante la licitatie: SC BYTESYS SRL SC ETA 2U SRL SC ATEX COMPUTERS SRL Firma câstigatoare licitatie: SC ATEX COMPUTERS SRL -
Contract nr. 22131/29.08.2011 - Valoare contract 10890 lei + 2613.6 lei TVA - Perioada contract: 29.08.2011 – 31.12.2011.
Achizitii raportate în Cererea de rambursare 6 (CR6)
perioada vizata 1.12.2011-29.02.2012
– SC BLACK CAT BOOKS SRL Bucureşti
– SC PREMS LIBREXIM SRL Braşov
-Contract nr. 4473/22.02.2012
-Valoare contract: 17485.62 lei (19059lei cu TVA)
-Perioadă contract: 120 zile de la data semnării (22.02.2012)
-Factura nr. 78/23.02.2012
-Valoare factură fără TVA: 14212.05 lei (+ 1279.05 lei TVA).
Birotică (materiale consumabile)
Mod de achiziţie: Achiziţie directă
Comanda 143/01-02-2012 SC DACRIS IMPEX SRL
Factura 0183542/10-02-2012
Achiziţie Cartuşe şi Tonere (materiale consumabile)
Factura 6208/08-02-2012 SC SHAROLT valoare fără TVA 9368,80 lei
Factura 0836795/07-02-2012 SC TOP EDGE ENGI NEERING valoare fără TVA 729,00 lei
Hârtie copiator (materiale consumabile)
- Contract subsecvent de furnizare nr. 1097/14-10-2011
- Factura 2011 TEP 133244/19-01-2012 Valoare 1160 lei fara TVACărţi de specialitate
- Editura Economică
- Euro Libris SRL
- Direct Client Services SRL
- VOX 2000 COM SRL
Firma câştigătoare licitaţie: Euro Libris SRL
- Contract nr. 200/26.09.2011
- Valoare contract (fără TVA) 5713,05 lei
- Perioadă contract: 26.09.2011 – 26.11.2011.
Hârtie copiator
Materiale consumabile
Mod de achiziţie: achiziţie directă
Nota justificativa nr.1558/ 24.11.2011 Firma câştigătoare: SC FAST IT SERV SRL
-Valoare factură (Nr. 572/ 25.11.2011): 10080 lei + 2419,20 lei TVA
Cartuşe şi toner (materiale consumabile)
SC PRODUCTON SRL (Lot 4)
- Contract nr.30542/ 16.11.2011
- Valoare contract 451,15 lei + 108,28 lei TVA
- Perioadă contract: 18.11.2011-31.12.2011
Materiale consumabile
SC SOFTSERV PROVIDE COMPANY SRL
Contract nr. 74/03.020.2012
Valoare factură ( Nr.SPC 1504 / 06.02.2012) : 2457,96 lei + 589,91 lei TVA.
Achizitii raportate în Cererea de rambursare 7 (CR7)
perioada vizata 01.03.2012-31.05.2012
Cărţi de specialitate
– SC BLACK CAT BOOKS SRL Bucureşti
– SC PREMS LIBREXIM SRL Braşov
-Contract nr. 4473/22.02.2012
-Valoare contract: 17485.62 lei (19059lei cu TVA)
-Perioadă contract: 120 zile de la data semnării (22.02.2012)
-Factura nr. 107/08.03.2012
-Valoare factură fără TVA: 1694.06lei (+ 152.46 lei TVA).
-Factura nr. 162/05.04.2012
-Valoare factură fără TVA: 197.45 lei (+ 17.78 lei TVA).
-Factura nr. 186/02.05.2012
-Valoare factură fără TVA: 1326.92 lei (+ 119.43 lei TVA).
Materiale Consumabile
(cartuşe de toner, hârtie copiator A4)Factura nr. 1083814/06.03.2012
-Valoare factură fără TVA: 303.00lei (+ 72.72 lei TVA).
-Factura nr. 1083817/06.03.2012
-Valoare factură fără TVA: 1691.95lei (+ 406.07 lei TVA).
Cărţi de specialitate
– SC BLACK CAT BOOKS SRL Bucureşti 138/13.02.2012
– SC PREMS LIBREXIM SRL Braşov 142/15.02.2012
146/17.02.2012 SC BLACK CAT BOOKS valoare 10846,44 lei (11822,62 cu TVA)
145/16.02.2012 SC PRIOR&BOOKS SRL valoare 665,15 lei (725,00 lei cu TVA)
147/16.02.2012 SC PREMS LIBREXIM SRL valoare 610,88 lei (665,86 lei cu TVA)
-Factura 112/08.03.2012 SC BLACK CAT BOOKS SRL: 9432,59 lei (10281,52 lei cu TVA)
-Factura 19806/13.03.2012 SC PRIOR&BOOKS SRL: 426,61 lei (465,00 lei cu TVA
-Factura 1046888/14.03-2012 SC PREMS LIBREXIM: 610,88 lei (665,86 lei cu TVA)
-Factura 20120157/05.04.2012 SC BLACK CAT BOOKS SRL: 460,82 lei (502,29 lei cu TVA)
-Factura 20120138/02.04.2012 SC BLACK CAT BOOKS SRL: 509,61 lei (555,48 lei cu TVA)
Birotică (materiale consumabile)
- Factura 00350/20.02.2012 valoare 37,20 (46,12 lei cu TVA).
Materiale consumabile
-Factura 1023367/24.02.2012 - valoare factură - 3624,21 lei fără TVA
-Factura 1023368/24.02.2012 - valoare factură - 956,50 lei fără TVA
-Factura 1017329/29.02.2012 - valoare factură - 419,29 lei fără TVA