Investeste în oameni !

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritara 2 “Corelarea învatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”
Domeniul major de interventie 2.1 “Tranzitia de la scoala la viata activa”
Cod contract: POSDRU/90/2.1/S/64051
Titlul proiectului: “Învata Automatica”
Beneficiar: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca

 

Achizitii raportate în Cererea de rambursare 2 (CR2)

perioada vizata 1.02.2011-30.04.2011

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, solicitant

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

sisteme de calcul(Server Blade).

SC NET BRINEL SRL
SC ETA 2U SRL

http://www.e-licitatie.ro/Public/SubsequentContract/SubsequentContractView.aspx
Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, solicitant

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

osciloscop

SC COMTEST SRL

-Valoare factură : 6174,26 lei (din care 4979,24 lei +1195,02 lei TVA pentru POSDRU/90/2.1/S/64051) .
Universitatea din Craiova, partener 1

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

cărţi şi reviste.

SC PRIOR & Books SRL
-Valoare factură : 521,1 lei + 46,9 lei TVA

SC BYBLOS SRL
-Valoare factură : 1082,57 lei + 97,43 lei TVA

SC BLACK CAT BOOKS SRL
-Valoare factură (Nr. 103/16.03.2011): 5007,41 lei + 450,67 lei TVA
-Valoare factură (Nr. 115/01.04.2011): 8122,28 lei + 730,99 lei TVA

SC MATRIX ROM SRL

-Valoare factură : 1059,57 lei + 95,43 lei TVA.
Universitatea din Craiova, partener 1

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

materiale consumabile.

SC SOFTROM GRUP SRL

-Valoare factură : 187,1 lei + 44,9 lei TVA.
Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi, partener 3

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

cărţi şi reviste.

SC BLACK CAT BOOKS SRL
-Notă justificativă privind cumpărarea directă nr. 8299/31.03.2011
-Valoare factură (Nr. 107/30.03.2011): 1514,32 lei + 136,30 lei TVA
-Notă justificativă privind cumpărarea directă nr. 6066/09.03.2011
-Valoare factură (Nr. 108/30.03.2011): 4790,28 lei + 431,12 lei TVA

SC MATRIX ROM SRL
-Notă justificativă privind cumpărarea directă nr. 8299/31.03.2011 

-Valoare factură : 59,64 lei + 5,36 lei TVA.
Universitatea Transilvania din Braşov, partener 4

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

materiale consumabile.

SC MIDA SOFT BUSSINESS SRL

-Valoare factură : 150,60 lei + 36,14 lei TVA.
Universitatea Transilvania din Braşov, partener 4

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

materiale consumabile.

SC 2 NET COMPUTERS SRL

-Valoare factură : 174,68 lei + 41,92 lei TVA.
Universitatea Transilvania din Braşov, partener 4

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

materiale consumabile.

SC DACRIS IMPEX SRL

-Valoare factură (Nr. 0149752/26.01.2011): 606,35 lei + 145,52 lei TVA
-Valoare factură (Nr. 0149753/26,01,2011): 1426,9 lei + 342,46 lei TVA
-Valoare factură (Nr. 0149751/26,01,2011): 1234,12 lei + 296,19 lei TV
-Valoare factură (Nr. 0149760/27.01.2011): 9 lei + 2,16 lei TVA.


Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, solicitant

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

cartuse si toner (materiale consumabile) .

- Contract nr. 29855/15.11.2010
- Valoare contract 12364,33 lei + 2967,44 lei TVA (din care 4004,81 lei + 961,15 lei TVA pentru POSDRU /90/2.1/S/64051)
- Perioadă contract: 30 zile de la semnare (semnarea a avut loc pe data de 15.11.2010).

http://www.e-licitatie.ro/Public/SubsequentContract/SubsequentContractView.aspx
Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, solicitant

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

hârtie copiator (materiale consumabile).

- Perioadă contract: 30 zile de la semnare (semnarea a avut loc pe data de 05.11.2010).

http://www.e-licitatie.ro/Public/SubsequentContract/SubsequentContractView.aspx
Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, solicitant

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

materiale consumabile (altele decât hârtie copiator şi toner).

SC SUPREM OFFICE SRL

-Valoare factură : 1177,05 lei +282,49 lei TVA.
Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, solicitant

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

cheltuieli FEDR (NI USB-9162 USB C Series Single Module Carrier; NI USB-6009 14-Bit 48 kS/s Low-Cost Multifunction DAQ; Kit realizare cablaje; Platforma NI ELVIS II; Lego Mindstorms NXD ).

- Contract nr. 31373/29.11.2010
-Valoare contract: 21687,00 lei +5204,88 lei TVA

- Perioadă contract: 29.11.2010-31.03.2011.
Universitatea din Craiova, partener 1

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

cartuşe şi toner (materiale consumabile).

Firme câştigătoare licitaţie: SC SHAROLT GROUP SRL
- Contract nr. 12037/30.11.2010
- Valoare contract 6696,06 lei + 1607,05 lei TVA
- Perioadă contract: 30.11.2010 – 15.12.2010

SC TOPEDGE ENGINEERING SRL
- Contract nr. 12038/30.11.2010
- Valoare contract 2681,36 lei + 643,53 lei TVA
- Perioadă contract: 30.11.2010 – 15.12.2010

SC PRODUCTON SRL
- Contract nr. 12039/30.11.2010
- Valoare contract 345,76 lei + 82,98 lei TVA

- Perioadă contract: 30.11.2010 – 15.12.2010.
Universitatea din Craiova, partener 1

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

hârtie pentru copiator şi imprimantă (materiale consumabile).

- Contract nr. 11412/15.11.2010
- Valoare contract 4409,2 lei + 1058,21 lei TVA

- Perioadă contract: 15.11.2010 – 17.11.2010.
Universitatea din Craiova, partener 1

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

produse de birotică (materiale consumabile).

SOFTROM GRUP SRL
 

- Valoare factură : 1769,20 lei +424,61 lei TVA.
Universitatea din Oradea, partener 2

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

sisteme de calcul portabile (de tip laptop, notebook).

- A fost semnat acordul cadru nr.170/29.10.2010 având valoarea de 404204.85 lei + TVA  şi perioada de valabilitate de la data semnarii acestuia până la 31.08.2011.

- Contractul subsecvent în baza căruia au fost livrate echipamentele solicitate a fost semnat find înregistrat cu nr. 178/09.11.2010, în valoare de 17524.27 lei + TVA şi a cărui perioadă de valabilitate este de la 09.11.2010 până la 09.01.2011. Facturile fiscale pe baza cărora au fost livrate produsele menţionate în contract sunt 0296/02.12.2010, 02914/02.12.2010, 0305/06.12.2010.

- Adresa unde se poate vizualiza publicarea pe SEAP  (www.e-licitatie.ro) a procedurii este:

https://www.e-licitatie.ro:8881/Public/Common/Notice/CNotice/CNoticeList.aspx .
Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi, partener 3

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

materiale consumabile.

-Valoare factură : 5000 lei +1200 lei TVA.
Universitatea Transilvania din Braşov, partener 4

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

cartuşe imprimantă(materiale consumabile).

SC MIDA SOFT BUSINESS SRL
- Contract nr. 6556/20.05.2010
- Valoare contract  59752,06 lei + 11352,89 lei TVA (din care 830,85 lei + 199,41 lei TVA pentru POSDRU /90/2.1/S/64051)
- Perioadă contract: 12 luni de la 21.05.2010.

http://www.e-licitatie.ro/Public/Common/Notice/CNotice/AnnexB.aspx
Universitatea Transilvania din Braşov, partener 4

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

cartuşe şi piese schimb imprimantă(materiale consumabile).

-Valoare factură: 567,50 lei + 136,20 lei TVA.
SC. IPA S.A., partener 5

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

automate programabile (Siemens S7-300; Siemens S7-400; Schneider-TWIDO).

Contractul încheiat cu aceasta are numărul 31/17.01.2011, termen de valabilitate 12 luni de la data semnării contractului, valoarea contractului:  47.100 lei + 11.304 lei TVA.

ARIES, filiala Oltenia, partener 6

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

consumabile şi birotică.

- Contract nr. 1/24.01.2010
- Valoare contract 2447.58 lei + 587,42 lei TVA

- Perioadă contract: 30 zile de la data de 24.01.2010.

Achizitii raportate în Cererea de rambursare 3(CR3)

perioada vizata 1.05.2011-31.07.2011

Universitatea din Craiova, partener 1 (P1)

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

Cărţi

In urma selectării ofertelor s-au lansat comenzi:
          - Comanda nr. 195/28.02.2011  SC Prior & Books SRL
          - Comanda nr. 196/28.02.2011  SC Byblos SRL
          - Comanda nr. 193/28.02.2011  SC Black Cat Books SRL
          - Comanda nr. 187/24.02.2011  SC Matrix Rom SRL
- Valoare factura SC Black Cat Books SRL (nr. 166/05.05.2011): 464.56 lei + 41,81 lei TVA
- Valoare factura SC Black Cat Books SRL (nr. 174/05.05.2011): 195.84 lei + 17,63 lei TVA
- Valoare factura SC Black Cat Books SRL (nr. 184/19.05.2011): 309.38 lei + 27,85 lei TVA

- Valoare factura SC Black Cat Books SRL (nr. 230/23.06.2011): 308,25 lei + 27,74 lei TVA
Universitatea din Oradea, partener 2 ( P2)

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

Sisteme de calcul

SC CG&GC Hitech Solutions SRL
SC ETA 2U SRL

Universitatea din Oradea, partener 2 ( P2)

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

Materiale consumabile: Accesorii IT

SC CG&GC Hitech Solutions SRL
SC ETA 2U SRL

Universitatea din Oradea, partener 2 ( P2)

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

Materiale consumabile: Furnituri de birou

Mod de achiziţie: cerere de ofertă

SC EVIDENT GROUP SRL
SC SELADO COM SRL
SC TRIMA-BIROTICA&PAPETARIE SRL
SC TUDOR SRL
SC UNION CO SRL

SC EVIDENT GROUP SRL

- Contract nr. 88/03.05.2011 in baza acordului cadru 79/28.04.2011
- Valoare contract  3320.93 lei + 797.02 lei TVA
- Perioadă contract: 60 zile de la semnare (semnarea a avut loc pe data de 03.05.2011).

SC IPA SRL, partener 5 (P5)

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

Materiale consumabile:

  • Set consumabile multifunctionala RICOH Aficio MP2500 (black, cilindru)
  • Set consumabile copiator RICOH Aficio  C2500 (black, cyan, magenta, yellow, cilindru)
  • Cartus pentru imprimanta laser LEXMARK C500 black
  • Cartus imprimanta Canon LBP-810
  • Hartie copiator A4
  • Hartie copiator A3
  • Hartie copiator A4 lucioasa 120g
  • Hartie copiator A4 lucioasa 140g
  • Hartie copiator A4 lucioasa 160g
  • Bibliorafturi plastifiate albastre 7,5cm
  • Bibliorafturi plastifiate albastre 5cm
  • Dosare plic
  • Dosare plastic incopciat
  • Alonje
  • Separatoare documente color 10 pagini plastic
  • CD-uri cu carcasa slim
  • Capse
  • Etichete autoadezive albe 1/A4
  • Etichete autoadezive albe 16/A4
  • Plic B4, 250 x 353 x 50mm (burduf)
  • Plic C4 cu burduf 30mm
Etichete autoadezive albe CD

Achizitii raportate în Cererea de rambursare 5 (CR5)

perioada vizata 1.08.2011-30.11.2011

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, solicitant

Materialul, echipamentul sau serviciul achizitionat:

Sisteme de calcul (3 Laptop-uri)

Mod de achizitie: cerere de oferte Site: www.e-licitatie.ro Anunt de participare publicata în SEAP sub nr. 306950/28.07.2011 Firme participante la licitatie: SC BYTESYS SRL SC ETA 2U SRL SC ATEX COMPUTERS SRL Firma câstigatoare licitatie: SC ATEX COMPUTERS SRL -

Contract nr. 22131/29.08.2011 - Valoare contract 10890 lei + 2613.6 lei TVA - Perioada contract: 29.08.2011 – 31.12.2011.

Achizitii raportate în Cererea de rambursare 6 (CR6)

perioada vizata 1.12.2011-29.02.2012

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Beneficiar
  •  Mod de achiziţie: cumpărare directă
  • Notă justificativă privind cumpărarea directă 2839/3.02.2012
  •  3 oferte – SC PRIOR&BOOKS SRL Bucureşti

                          – SC BLACK CAT BOOKS SRL Bucureşti
                          – SC PREMS LIBREXIM SRL Braşov

  •  Firma câştigătoare SC BLACK CAT BOOKS SRL Bucureşti

-Contract nr. 4473/22.02.2012
-Valoare contract: 17485.62 lei  (19059lei cu TVA)
-Perioadă contract: 120 zile de la data semnării (22.02.2012)
-Factura nr. 78/23.02.2012
-Valoare factură fără TVA: 14212.05 lei (+ 1279.05 lei TVA).

Universitatea din Craiova, partener 1 (P1)

Birotică (materiale consumabile)

Mod de achiziţie: Achiziţie directă

  •  Notă justificativă privind cumpărarea directă
  • 3 oferte - SC AUSTRAL TRADE SRL, - SC EVENING SRL, SC DACRIS IMPEX SRL, Câştigătoare SC DACRIS IMPEX SRL, SC EVENING SRL

Comanda 143/01-02-2012 SC DACRIS IMPEX SRL
Factura 0183542/10-02-2012

Valoare fără TVA 409,01

 

Achiziţie Cartuşe şi Tonere (materiale consumabile)

  • Mod de achiziţie: Achiziţie directă
  • Notă justificativă privind cumpărarea directă
  • 4 oferte – SC SHAROLT, SC AGER COM SRL, SC TOP EDGE ENGI NEERING, SC RO COMPUTER ,  Câştigătoare SC SHAROLT GROUP, SC TOP EDGE ENGI NEERING

Factura 6208/08-02-2012 SC SHAROLT valoare fără TVA 9368,80 lei

Factura 0836795/07-02-2012 SC TOP EDGE ENGI NEERING  valoare fără TVA 729,00 lei

 

Hârtie copiator (materiale consumabile)

  • Mod de achiziţie: licitaţie deschisă – Cerere de ofertă
  • Site: www.e-licitatie.ro
  • Firme participante la licitaţie: SC AGRERSIONE SRL, SC GLASS CO SRL, SC DNS BIROTICA SRL, SC TEPACOS COMPANY SRL, Firma câştigătoare licitaţie  SC TEPACOS COMPANY SRL

- Contract subsecvent de furnizare nr. 1097/14-10-2011

- Factura 2011 TEP 133244/19-01-2012 Valoare 1160 lei fara TVA
Universitatea din Oradea, partener 2 (P2)

Cărţi de specialitate

  • Mod de achiziţie: licitaţie deschisă
  • Site: www.e-licitatie.ro
  • Anunt de participare publicată în SEAP sub nr. 126059/14.07.2011
  • Firme participante la licitaţie:

- Editura Economică
- Euro Libris SRL
- Direct Client Services SRL
- VOX 2000 COM SRL

Firma câştigătoare licitaţie: Euro Libris SRL

- Contract nr. 200/26.09.2011
- Valoare contract (fără TVA) 5713,05 lei
- Perioadă contract: 26.09.2011 – 26.11.2011.

 

Universitatea "Dunarea de Jos" din Galati, partener 3 (P3)

Hârtie copiator

  • Mod de achiziţie: licitaţie
  • Site: www.e-licitatie.ro
  • Invitaţie de participare publicată în SEAP sub nr. 290287/ 20.04.2011
  • Firme participante la licitaţie:  SC SIF COMPUTERS SRL, SC LIBRARIA LUCIAN BLAGA SRL, SC AGRESSIONE GRUP SRL, SC TEPACOS COMPANY SRL, SC DNS BIROTICA SRL, SC PETROLIV SRL,Firma câştigătoare licitaţie:SC PETROLIV SRL
    - Contract nr. 31385/ 24.11.2011
    - Valoare contract 623,72 lei (din care 503 lei + 120,72 lei TVA)
    - Perioadă contract: 24.11.2011-31.12.2011.

Materiale consumabile

Mod de achiziţie: achiziţie directă
Nota justificativa nr.1558/ 24.11.2011 Firma câştigătoare: SC FAST IT SERV SRL

-Valoare factură (Nr. 572/ 25.11.2011): 10080 lei + 2419,20 lei TVA

Cartuşe şi toner (materiale consumabile)

  • Mod de achiziţie: licitaţie
  • Site: www.e-licitatie.ro
  • Invitaţie de participare publicată în SEAP sub nr. 120314/ 08.04.2011
  • Firme participante la licitaţie: SC MANOPRINTING SYSTEM SRL, MAC 3 SRL, IRSIDO SRL, UNION CO SRL, ROM TEAM BIROTICA SRL, PRODUCTON SRL, CG&GC IT EXPERT SRL, SITCO SERVICE SRL, RAMILA WORLD TRADE SRL, CALCNET SRL
    • Firme câştigătoare licitaţie SC MANOPRINTING SYSTEM SRL  (Lot 2,5)
      - Contract nr. 30543/ 16.11.2011
      - Valoare contract 410 lei + 98,40 lei TVA
      - Perioadă contract: 16.11.2011-31.12.2011

SC PRODUCTON SRL (Lot 4)
- Contract nr.30542/ 16.11.2011
- Valoare contract 451,15 lei + 108,28 lei TVA
- Perioadă contract: 18.11.2011-31.12.2011

ARIES, partener 6 (P6)

Materiale consumabile

  • Mod de achiziţie: achiziţie directă
  • Anunţuri cumpărare directă: 23.01.2012
  • Site: www.aries-oltenia.ro
  • Firme participante la licitaţie: SC SOFTSERV PROVIDE COMPANY SRL, SC MIROKART SRL , SC DD MARKETING AGENCY SRL

 

  • Firma câştigătoare:

SC SOFTSERV PROVIDE COMPANY SRL

Contract nr. 74/03.020.2012 

Valoare factură ( Nr.SPC 1504 / 06.02.2012) : 2457,96 lei + 589,91 lei TVA.

 

 

Achizitii raportate în Cererea de rambursare 7 (CR7)

perioada vizata 01.03.2012-31.05.2012

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Beneficiar

Cărţi de specialitate

                          – SC BLACK CAT BOOKS SRL Bucureşti
                          – SC PREMS LIBREXIM SRL Braşov

-Contract nr. 4473/22.02.2012
-Valoare contract: 17485.62 lei  (19059lei cu TVA)
-Perioadă contract: 120 zile de la data semnării (22.02.2012)
-Factura nr. 107/08.03.2012
-Valoare factură fără TVA: 1694.06lei (+ 152.46 lei TVA).
-Factura nr. 162/05.04.2012
-Valoare factură fără TVA: 197.45 lei (+ 17.78 lei TVA).
-Factura nr. 186/02.05.2012
-Valoare factură fără TVA: 1326.92 lei (+ 119.43 lei TVA).

 

Materiale Consumabile

(cartuşe de toner, hârtie copiator A4)

Factura nr. 1083814/06.03.2012
-Valoare factură fără TVA: 303.00lei (+ 72.72 lei TVA).
-Factura nr. 1083817/06.03.2012
-Valoare factură fără TVA: 1691.95lei (+ 406.07 lei TVA).

Universitatea din Craiova, partener 1 (P1)

Cărţi de specialitate

                          –  SC BLACK CAT BOOKS SRL Bucureşti 138/13.02.2012 
                          –  SC PREMS LIBREXIM SRL Braşov   142/15.02.2012                  

146/17.02.2012 SC BLACK CAT BOOKS valoare 10846,44 lei (11822,62 cu TVA)
145/16.02.2012 SC PRIOR&BOOKS SRL   valoare 665,15 lei (725,00 lei cu TVA)
147/16.02.2012 SC PREMS LIBREXIM SRL valoare 610,88 lei (665,86 lei cu TVA)

-Factura 112/08.03.2012 SC BLACK CAT BOOKS SRL: 9432,59 lei (10281,52 lei cu TVA)
-Factura 19806/13.03.2012 SC PRIOR&BOOKS SRL: 426,61 lei (465,00 lei cu TVA
-Factura 1046888/14.03-2012 SC PREMS LIBREXIM: 610,88 lei (665,86 lei cu TVA)
-Factura 20120157/05.04.2012 SC BLACK CAT BOOKS SRL: 460,82 lei (502,29 lei cu TVA)
-Factura 20120138/02.04.2012 SC BLACK CAT BOOKS SRL: 509,61 lei (555,48 lei cu TVA)

-Factura 02777/25.04.2012 SC PRIOR&BOOKS SRL: 238,54 lei (260,00 lei cu TVA).

 

Birotică (materiale consumabile)

     - Factura 00350/20.02.2012 valoare 37,20 (46,12 lei cu TVA).

Universitatea "Transilvania" din Brasov, partener 4 ( P4)

Materiale consumabile

-Factura  1023367/24.02.2012 - valoare factură - 3624,21 lei fără TVA
      -Factura  1023368/24.02.2012 - valoare factură  - 956,50  lei fără TVA
      -Factura  1017329/29.02.2012 - valoare factură  - 419,29  lei fără TVA

Valoare totala facturi 5000lei fără TVA.