|
Isoc, D.(iulie 2005), ECTS
– practica evaluării şi notării calitative. Un studiu de
caz, In: Actualitatea academică, an.V, nr.3, pp.20-23. |
|
|
Rezumat: |
Introducerea sistemului european de credite necesită
o modificare a opticii în organizarea, desfăşurarea şi
evaluarea activităţii didactice. Autorul analizează modalităţile
de evaluare posibile şi demonstrează necesitatea de a se
utiliza notaţia cu cel puţin două zecimale pentru a putea realiza
o asociere între sistemul de notare numeric şi cel
calitativ. Intreg studiul este însoţit de un exemplu concret unde
concluziile pot fi uşor urmărite. |
|
Cuvinte cheie: |
Sistem ECTS, sistem de evaluare, învăţământ
superior, notare calitativă. |
|
Limba: |
Română. |
|
Suport: |
Lucrarea poate fi obţinută la cerere expresă
adresată autorului. |
|
Observaţii: |
- |
|
|