Regulament

Regulamentul pentru activitatea în laborator poate fi accesat aici

Lucrări de laborator şi materiale auxiliare

Utilizarea mediului BlueJ (tutorial) 02-TipuriPrimitive+IOSimpla
NumereInCuvinte.zip  Proiect BlueJ arhivat
03-Variabile+Expresii
Loterie.zip (Proiect BlueJ)
04-InstructiuniDeControl+ClaseSimple
Proiect BlueJ arhivat .zip. Contine codul din lucrare, plus o clasa RezervorCarburant, incomplet implementata, care trebuie integrata
05-Clase+Obiecte+Tablouri Reguli de stil in programe
Program de continuat: Hamurabi.zip
Diagrama de clase pentru Hammurabi
Diagrame de clase pentru TicTacToe jucabil
Proiect BlueJ cu clase pentru TicTacToe jucabil. De continuat
06-Interfete
Proiecte BlueJ continind codul din laborator, zip
Proiect BlueJ care rezolva problema 2, arhivat cu zip
Diagrama de clase pentru MatriceDeFractii
Proiect BlueJ de terminat pentru MatriceDeFractii, zip
TriangleArray.jar, soluţia problemei 1
CharTriangle.jar, soluţia problemei 2
Textul problemelor din 2009.11.05
OnionMatrix.jar soluţia poblemei 1
TransMatrix.jar soluţia poblemei 2
Textul problemelor din 2009.11.06
07-Mostenire
Proiect BlueJ - exemplul cu insectele, zip
Proiect BlueJ fără main() cu variabile protected moştenite
DiagrameDeObiecte
08-Exceptii
Proiect BlueJ pentru exercitiul 5.1, zip
Proiect BlueJ pentru exercitiul 5.2, zip
Proiect BlueJ pentru exercitiul 5.4, zip
Proiect BlueJ pentru exercitiul 5.5, zip
09-MouseR SurseMouseR.zip
Despre miniproiect
Sugestii de teme pentru miniproiect
Pasi de urmat in realizarea miniproiectului
10-TratareaEvenimentelor
Testarea unitara Câteva răspunsuri referitoare la grafică