Sugestii pentru teme de miniproiect

(vor fi completate până la 1 Decembrie)

  1. Simularea operaţiilor pe arbori 2-3 (mai multe detalii aici)
  2. Simularea operaţiilor pe arbori AVL - poate fi proiect lucrat în pereche (mai multe detalii aici)
  3. Simularea unui lanţ de semafoare coordonate într-un oraş (mai multe detalii aici)
  4. Simularea traficului pe un mic aeroport (vedere aeriană) - poate fi proiect lucrat în pereche (mai multe detalii aici)
  5. Manevre într-un triaj de cale ferată (vedere aeriană) (mai multe detalii aici)
  6. Simularea funcţionării unor circuite numerice (SSI, MSI) - poate fi proiect lucrat în pereche (mai multe detalii aici)
  7. Simularea unei competiţii auto pe circuit (vedere aeriană, posibilitate de mărire [zoom]) - poate fi proiect lucrat în pereche
  8. Aplicaţie pentru scalarea imaginilor si adnotarea cu text peste imagine (mai multe detalii aici)
  9. Simularea căutarilor în grafuri - partea 1 - căutarea în adâncime (mai multe detalii aici)
  10. Simularea căutarilor în grafuri - partea 2 - căutarea în lăţime (mai multe detalii aici)
  11. Jocul Hammurabi cu dezvoltare şi interfaţă grafică.
  12. Deplasarea unui robot într-un labirint - reprezentare 2D cu interfaţă grafică. Imaginea despre lume a robotului trebuie să fi partea cunoscută a labirintului (mai multe detalii aici).
  13. Joc Tic-Tac-Toe cu 2 sau mai mulţi jucători (inclusiv un jucător automat) şi interfaţă grafică.
  14. Simularea operaţiilor pe liste dublu înlănţuite cu santinelă (mai multe detalii aici)
  15. Simularea unui puzzle - proiect lucrat în pereche (mai multe detalii aici)
  16. Simularea operaţiilor pe heap (mai multe detalii aici).
  17. Simularea funcţionării algoritmului lui Kruskal pe grafuri orientate şi neorientate (mai multe detalii aici).
  18. Simularea funcţionării algoritmului lui Prim  pe grafuri orientate şi neorientate. (mai multe detalii aici).
  19. Simlulation funcţionării algoritmului lui Floyd-Warshal pe grafuri orientate şi neorientate(mai multe detalii aici).
  20. Simularea problemei rucsacului în care se pot pune doar obiecte întregi folosind programarea dinamică (mai multe detalii aici).
  21. Simularea construirii şi codificării/decodificării pentru coduri Huffman (mai multe detalii aici).
  22. Simularea funcţionării algoritmului de căutare a ciclurilor hamiltoniene în grafuri (mai multe detalii aici). 
  23. Simularea funcţionării algoritmului de căutare a ciclurilor euleriene în grafuri (mai multe detalii aici).
  24. Simularea aplicării metodei ramifică-şi-limitează (branch and bound) la problema rucsacului în care se pot pune doar obiecte întregi (mai multe detalii aici).
  25. Simularea funcţionării algoritmului pentru aflarea celei mai scurte subsecvenţe comune (mai multe detalii aici).
  26. Simularea construirii şi funcţionării unui arbore de căutare optimal (proiect lucrat în pereche - mai multe detalii aici).
  27. Simularea funcţionării algoritmului de sortare prin interclasare (mai multe detalii aici).
  28. Un alt fel de sokoban (mai multe detalii aici).