Sugestii
pentru
teme
de
miniproiect
(vor
fi
completate
până
la
1
Decembrie)
- Simularea operaţiilor pe arbori 2-3 (mai multe detalii aici)
- Simularea operaţiilor pe arbori AVL - poate fi proiect lucrat
în pereche
(mai multe detalii aici)
- Simularea unui lanţ de semafoare coordonate într-un oraş
(mai multe detalii aici)
- Simularea traficului pe un mic aeroport (vedere aeriană) - poate
fi proiect lucrat în pereche (mai multe detalii aici)
- Manevre într-un triaj de cale ferată (vedere aeriană) (mai multe detalii aici)
- Simularea funcţionării unor circuite numerice (SSI, MSI) - poate
fi proiect lucrat în pereche
(mai multe detalii aici)
- Simularea unei competiţii auto pe circuit (vedere aeriană,
posibilitate de mărire [zoom]) - poate fi proiect lucrat în
pereche
- Aplicaţie pentru scalarea imaginilor si adnotarea cu text peste
imagine (mai multe detalii
aici)
- Simularea căutarilor în grafuri - partea 1 - căutarea
în adâncime (mai
multe detalii aici)
- Simularea căutarilor în grafuri - partea 2 - căutarea
în lăţime (mai multe
detalii aici)
- Jocul Hammurabi cu dezvoltare şi interfaţă grafică.
- Deplasarea unui robot într-un labirint - reprezentare 2D cu
interfaţă grafică. Imaginea despre lume a robotului trebuie să fi
partea cunoscută a labirintului (mai multe detalii aici).
- Joc Tic-Tac-Toe cu 2 sau mai mulţi jucători (inclusiv un jucător
automat) şi interfaţă grafică.
- Simularea operaţiilor pe liste dublu înlănţuite cu
santinelă (mai multe detalii
aici)
- Simularea unui puzzle - proiect lucrat în pereche (mai multe detalii aici)
- Simularea operaţiilor pe heap (mai multe detalii aici).
- Simularea funcţionării algoritmului lui Kruskal pe grafuri
orientate şi neorientate (mai
multe detalii aici).
- Simularea funcţionării algoritmului lui Prim pe grafuri
orientate şi neorientate.
(mai multe detalii aici).
- Simlulation funcţionării algoritmului lui Floyd-Warshal pe
grafuri orientate şi neorientate(mai multe detalii aici).
- Simularea problemei rucsacului în care se pot pune doar
obiecte întregi folosind programarea dinamică
(mai multe detalii aici).
- Simularea construirii şi codificării/decodificării pentru coduri
Huffman (mai multe detalii
aici).
- Simularea funcţionării algoritmului de căutare a ciclurilor
hamiltoniene în grafuri (mai
multe
detalii aici).
- Simularea funcţionării algoritmului de căutare a ciclurilor
euleriene
în grafuri
(mai multe detalii aici).
- Simularea aplicării metodei ramifică-şi-limitează (branch and
bound) la problema rucsacului în care se pot pune doar obiecte
întregi (mai multe
detalii aici).
- Simularea funcţionării algoritmului pentru aflarea celei mai
scurte subsecvenţe comune (mai
multe
detalii aici).
- Simularea construirii şi funcţionării unui arbore de căutare
optimal (proiect lucrat în pereche - mai multe detalii aici).
- Simularea funcţionării algoritmului de sortare prin interclasare (mai multe detalii aici).
- Un alt fel de sokoban (mai
multe detalii aici).