Concepte şi paradigme în programarea orientată pe obiecte
Abstracţiuni şi tipuri de date abstracte. Elemente de Java
Structuri de control in Java. Clase şi obiecte
Clase şi Obiecte. Tablouri
Interfeţe Java. Pachete
Moştenire şi polimorfism. Clasele Object şi Class
Dezvoltarea aplicaţiilor OO. Diagrame UML pentru obiecte şi clase. Aserţiuni
Erori şi excepţii în Java
Clase interne. Tratarea evenimentelor în Java. Introducere în grafica în Java
Interfeţe utilizator grafice
Applet-uri. Colecţii Java
Testare. Depanare. Introducere în I/E în Java
Java I/E. Introducere pentru firele de lucru
Recapitulare
Ştefan Tănasă, Cristian Olaru, Ştefan Andrei, Java de la 0 la expert, Ed. Polirom 2003 |
|
Călin Marin Văduva, Programarea în Java, Ed. Albastră 2004 (reeditare) |
|
Bruce Eckel , Thinking in Java, 3rd edition (disponibilă la http://www.mindview.net/Books) |