Syllabus

n
  • Concepte şi paradigme în programarea orientată pe obiecte

  • Abstracţiuni şi tipuri de date abstracte. Elemente de Java

  • Structuri de control in Java. Clase şi obiecte

  • Clase şi Obiecte. Tablouri

  • Interfeţe Java. Pachete

  • Moştenire şi polimorfism. Clasele Object şi Class

  • Dezvoltarea aplicaţiilor OO. Diagrame UML pentru obiecte şi clase. Aserţiuni

  • Erori şi excepţii în Java

  • Clase interne. Tratarea evenimentelor în Java. Introducere în grafica în Java

  • Interfeţe utilizator grafice

  • Applet-uri. Colecţii Java

  • Testare. Depanare. Introducere în I/E în Java

  • Java I/E. Introducere pentru firele de lucru

  • Recapitulare

 

Cărţi recomandate

Ştefan Tănasă, Cristian Olaru, Ştefan Andrei, Java de la 0 la expert, Ed. Polirom 2003

Călin Marin Văduva, Programarea în Java, Ed. Albastră 2004 (reeditare)

Bruce Eckel , Thinking in Java, 3rd edition (disponibilă la http://www.mindview.net/Books)