Exerciţiile din acest
capitol presupun că sunt asimilate cunoştinţele predate īn
cadrul cursului Ingineria Programării Software referitoare la descrierea
claselor Java prin diagrame UML.
Pentru referinţe
suplimentare referitore la diagramele UML puteţi parcurge următoarele
linkuri:
Exerciţiul 1. Construiţi un proiect Eclipse şi adăugaţi
īn cadrul acestuia o clasă conform diagramei prezentate īn figura 1. Īn
cadrul metodei main construiţi două obiecte de
tipul Senzor.
Figura 1. Diagrama UML a claselor pentru
aplicaţia 1.
Exerciţiul 2. Construiţi un proiect Eclipse şi
adăugaţi īn cadrul acestuia două clase conform diagramei
claselor din figura 2.
Figura 2. Diagrama UML a claselor pentru
aplicaţia 2.
Exerciţiul 3. Construiţi un proiect Eclipse şi
adăugaţi īn cadrul acestuia două clase conform diagramei
claselor din figura 3.
Figura 3. Diagrama UML a claselor pentru
aplicaţia 3.
Exerciţiul 4. Construiţi un proiect Eclipse şi
adăugaţi īn cadrul acestuia clasele conform diagramei din figura 4.
Figura 4. Diagrama UML a claselor pentru
aplicaţia 4.
Exerciţiul 5. Construiţi un proiect Eclipse şi
adăugaţi īn cadrul acestuia clasele conform diagramei din figura 5.
Figura 5. Diagrama UML a claselor pentru
aplicaţia 5.
Exerciţiul 6. Construiţi un proiect Eclipse şi
adăugaţi īn cadrul acestuia clasele conform diagramei din figura 6.
Figura 6. Diagrama UML a claselor pentru
aplicaţia 6.
Exerciţiul 7. Modelaţi un vehicul folosind diagrame de clase
UML. Diagrama trebuie să conţină minim trei clase şi
să exemplifice atāt conceptul de moştenire cāt şi cele de
asociere şi agregare.