|
SUBIECTELE PENTRU ORELE DE SEMINAR |
DATA |
1 |
DE LA IDEOGRAME LA CUVINTELE
SCRISE Comunicarea
de-a lungul timpului. Importanţa comunicării în societate. Importanţa tipăriturilor în dezvoltarea societăţii europene Comunicarea la
distanţă (telegraf, telefon, radio, televiziune, internet) |
10.03.2009 |
2 |
LIMBAJUL MATEMATIC ÎN
COMUNICARE Şirul Fibonacci şi „Secţiunea de aur” Perceperea şi simbolistica numerelor Recunoaşterea
formelor geometrice Sistemul
modular, standardizarea Limbajul
matematic şi muzica Limbajul
matematic în reprezentarea culorilor Limbajul grafic
ingineresc Legătura
între numere şi forme Limbajul matematic şi reprezentarea formelor haotice Limbajul computerelor |
24.03.2009 |
3 |
COMUNICAREA NONVERBALĂ Comunicarea prin semne
(salutul, îmbrăţişarea, sărutul) Tipuri de semne
(simptome, semnale, iconi) Limbajul trupului Comunicarea prin
vestimentaţie. Rolul simbolului în comunicare Definiţii ale simbolului Funcţiile simbolului Tipuri de simboluri (simboluri matematice, simboluri chimice, simboluri ale unor mărimi standardizate, simboluri utilizate în grafica inginerească) |
07.04.2009 |
4 |
COMUNICAREA ORALĂ Elemente nonverbale ale comunicării orale Forme de
comunicare orală: Alocuţiunea, Toastul, Discursul, Limbajul tăcerii
(ascultarea), Dialogul, Interviul, Examenul, Expunerea |
21.04.2009 |
5 |
COMUNICAREA SCRISĂ Avantajele şi
dezavantajele comunicării scrise Particularităţi nonverbale ale scrisului Elemente
componente şi reguli de bază în tehnoredactarea unei pagini cu text Documente scrise
(hârtia antet, scrisoarea, cererea, scrisoarea de candidatură,
invitaţia, cartea de vizită) Curriculum Vitae Rolul
ilustraţiei în documentele scrise Funcţiile ilustraţiilor Tipuri de ilustraţii (de carte, editorială,
tehnico-ştiinţifică, ilustraţia pentru informare,
ilustraţia pentru reclamă) |
05.05.2009 |
6 |
COMUNICAREA PUBLICITARĂ Comunicarea în
publicitate Componentele unei reclame (copy-platforma, publicul ţintă, obiectivul, promisiunea, constrângerea) Clasificarea reclamelor Forme de comunicare publicitară (sigla, sloganul, anunţul publicitar, afişul, pliantul publicitar) |
02.06.2009 |
7 |
COMUNICAREA LA DISTANŢĂ Comunicarea la distanţă Caracteristicile comunicării la distanţă. Avantajele comunicării la distanţă. Dezavantajele comunicării la distanţă. Recomandări pentru optimizarea unei convorbiri telefonice Internetul. Formele nonverbale ale comunicării prin internet Avantajele Internetului. Dezavantajele internetului. Perspective de utilizare a internetului în economia de piaţă Pagina web |
16.06.2009 |