Year IV Computer Science
Image ProcessingYear III Computer Science
Procesarea ImaginilorAnul III Calculatoare Romana
Programarea CalculatoarelorAnul I Calculatoare si Tehnologia Informației și Master Complementar
Structuri de Date și AlgoritmiAnul I Calculatoare si Tehnologia Informației și Master Complementar
Programare Orientata pe ObiecteAnul II Calculatoare Romana
Situația notelor
Cărți de programare în JAVA
C1.
Concepte și paradigme în Programarea Orientată pe Obiecte. Mediul Java. Variabile și tipuri. Operatori aritmetici și expresii
C2.
Clase învelitoare. Structuri de control în Java. Clase și obiecte
C3.
Clase și obiecte (continuare). Tablouri
C4.
Pachete de clase. Moștenirea.
Testul 1
C5.
Clasele Object și Class. Interfețe în Java
C6.
Dezvoltarea aplicațiilor OO. Diagrame UML de clase și obiecte
C7.
Erori și excepții în Java
C8.
Colecții în Java
C9.
Interfeţe utilizator grafice (GUIs).
Testul 2
C10.
Testarea și depanarea programelor. Introducere în I/E Java
C11.
Fire de lucru (Threads) în Java
C12.
Recapitulare
L1.
Introducere în dezvoltarea de programe în limbajul Java folosind Eclipse ,
People.zip , objectaid-1.2.4.zip
L2.
Tipuri primitive şi I/E simplă pe consolă
L3.
Expresii şi instrucțiuni de control
L4.
Clase și obiecte simple
L5.
Clase, obiecte și tablouri
L6.
Moștenirea
L7.
Testul 1
L8.
Interfețe
L9.
Excepții
L10.
Colecții și tipuri generice
L11.
Interfețe grafice cu utilizatorul (GUI) I ,
GUI-I-Code.zip
L12.
Interfețe grafice cu utilizatorul (GUI) II ,
GUI-II-Code.zip
L13.
Testarea unitară ,
CalcMVC_JUnit.zip
L14.
Testul 2